13 Nisan 2012 Cuma

KolayWeb Sayesinde Siteniz Her Yönden Hazır!



Hiç bir bilginiz olmasa dahi siz de web sitesi kurmayı başaracaksınız.


Bu set size nasıl web sitesi kuracağınızı öğretmekle kalmıyor. Farklı konularda da size destek oluyor. ,Bu set ile;
  • Bu kitap aracılığı ile çok kolay web sitesi kurabilecek ve sisteminizi oturtabilecek,
  • KolayWeb Şablon Paketi ile tasarım problemi yaşamadan verdiğimiz dinamik şablonlardan faydalanıp hemen şablonlarınızı oluşturabilecek ve her şablonla verilen kılavuzlar yardımıyla tema yönetim panellerini rahatlıkla kullanabilecek,
  • Seo Uzmanı Kitabı ile bu sisteme en uygun seo tekniklerini kavrayıp gerekli materyalleri aramaya gerek kalmadan bu paket aracılığı ile Google'da üst sıralara kısa sürede ulaşabilecek ve istediğiniz arama motorunda yükselebilecek,
  • Adwords Kupon Sırları Kitabı ile Google'a ücretsiz yüzlerce TL'lik reklam nasıl verilir öğreneceksiniz ve hiçbir ücret ödemeden özgürce reklamlarınızı yapabilecek,
  • Güncelleştirmelerden yararlanma hakkı ile de sürekli gelişen ve kolaylaşan sistemler sayesinde bilgi alabilecek, Güncel materyal ve kitap güncelleştirmelerinden yararlanabilecek,ve daha kolay site kurmayı ücretsiz öğrenebileceksiniz.
Size kalan sadece içerik girmek! Artık siz de bu sistemi kullanarak ve setin tüm ayrıcalıktan yararlanarak sitenizi hatta sitelerinizi oluşturmaya başlayabilirsiniz.Aldığınız zaman gerçekten web sitesi kurmanın ne kadar kolay oldugunu ve çok şık temaları ne kadar kolay bir şekilde oluşturabilirsiniz.Biz size balık vermiyoruz; Balık tutmayı öğretiyoruz!!! Bu fiyata bu seti kaçırmamak için tıklayın.

Şimdi de bu e-kitabı almış kişilerin yorumlarını sizlerle paylaşmak istiyorum.

Mehmet Taşdemir(29.03.2011)

Harika.. İşim dolayısıyla sürekli web sitelerine ihtiyacım oluyor.Site yaptırmak gerçekten çok pahalı ve cok zahmetli bir işti ve tasarımcılara iş yaptırmak için çok uğraşıyordum.Bu kitap sayesinde kimseye muhtaç değilim.Artık kendi sitemi kendim kur


Serhat TÜRKOĞLU(16.03.2011)

Bu kitap sayesinde hayallerime ulaştım.Senelerdir tasarımcılara hayranlıkla bakardım.Artık ben de tasarımcıyım.Ne kadar kolaymış.Bu sayede hem kendi sitelerimi hem de çevremdekilerin sitesini çok kolay yapıyorum..


Yasemin GÜLMEZ(16.03.2011)

İnanılmaz!... Gerçekten vaat ettikleri gibi 1 günde siteyi de kurdum verdikleri şablonları da koyup en beğendiğimi aktif hale getirdim.Artık içeriğe geçtim bile... Keşke olur olmaz birçok ödeme yapacağıma bir defa da sınırsız site yapmayı öğreten bu


Yasemin GÜLMEZ(29.03.2011)

Ben bir edebiyat öğretmeniyim. Edebiyat kültür sitesi kurmak istiyordum ve öğrencilerimle beraber güncel bi platform yapmak istiyorduk ama malumunuz ekonomimiz kısıtlıydı.Bu sistem ile siteyi kurduk bikaç sorun var sadece onları da mail desteği ile çözmeye çalışıyoruz.Sağolun.


Muhammed YÜKSEL(16.03.2011)

Bu set gerçekten çok iyi.Hakkını vermek lazım ki son zamanlarda buna benzer piyasada birçok sistem gördüm ama bu set her yönden destekliyor.Ana kitap zaten siztem kurulumu ve kullanımını anlatıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder